Головна » Статті » Матеріали » Точка опори

Є мільйон

З початку 2014 року менеджери з обслуговування корпоративних клієнтів ПриватБанку провели понад 1 млн живих зустрічей з корпоративними клієнтами для консультації, навчання та налаштування сучасних банківських продуктів для бізнесу. Як повідомила прес-служба ПриватБанку, найближчим часом банк планує відкрити новий сервіс відеопрезентацій і вебінарів для бізнесу, що допоможуть бізнесу отримати всю необхідну інформацію без відвідання відділень банку.

«Минулого року ми здійснили справжню революцію в банківському обслуговуванні бізнесу в Україні, – каже керівник напрямку «Малий і Середній бізнес» Олександр Ніколенко. – Тепер, щоб вирішити всі свої фінансові питання, нашим клієнтам не потрібно витрачати час на поїздки у відділення – менеджер банку сам прийде в офіс, підключить будь-який продукт або сервіс і навчить, як ними користуватися».

Персональні комунікації банку з бізнесом дозволяють суттєво економити час клієнтів, менеджери банку надають детальні консультації щодо будь-яких продуктів і технологій: від видачі кредиту до оформлення зарплатних карток. Також банк може запропонувати ряд послуг, що будуть вигідні й партнерам клієнтів.

Запросити менеджера банку на зустріч завжди можна на сайті pb.ua/vstrecha, зателефонувавши на номер 3700 або звернувшись у чат «Допомога Онлайн». Також завжди можна отримати відеопрезентацію за допомогою Skype. Ця послуга цілком безкоштовна. Менеджер банку проведе презентацію продуктів і послуг ПриватБанку в офісі в зручний для клієнта час.

Категорія: Точка опори | Додав: Admin (14.10.2014)
Переглядів: 92