Головна » Статті » Матеріали » Точка опори

ПриватБанк рекомендує клієнтам під час оплати карткою в закордонних магазинах обирати валюту країни перебування, щоб не втрачати на подвійні

ПриватБанк закликав своїх клієнтів під час розрахунку картками за кордоном і в закордонних інтернет-магазинах обирати для оплати валюту країни перебування. Це дозволить уникнути втрат через подвійну конвертацію валюти.

«Це специфіка міжнародних розрахункових операцій. Якщо закордонний магазин або сайт готовий прийняти оплату в гривнях, він просто хоче додатково заробити на конвертації. Клієнту доведеться заплатити за купівлю доларів закордонним і українським банком, – йдеться в повідомленні прес-служби ПриватБанку. – Щоб не втрачати грошей під час розрахунків за кордоном, треба одразу розраховуватися у валюті. Відшкодування всіх витрат клієнтів за закордонними операціями відбуваються лише в доларах або євро».

Як повідомили в банку, щоб захистити своїх клієнтів від втрат через подвійну конвертацію, з 4 січня банк обмежив транзакції, під час яких конвертація гривні у валюту відбувається на боці магазину. До 10 січня банк поверне клієнтам гроші, що вони втратили через подвійну конвертацію під час оплати покупок до 3 січня.

Якщо ж магазини конвертують валюту без згоди клієнтів (інтернет-магазини Next, Wizzair, Google Adwords та інші), клієнтам треба розраховуватися доларовою карткою. Відкрити доларову картку можна безкоштовно в Приват24. Клієнти ПриватБанку отримають можливість переказувати гроші з гривневої картки на доларову в розмірі 100 дол. на день.

Категорія: Точка опори | Додав: Admin (09.01.2015)
Переглядів: 118